kursstart!

Idag så började jag plugga på TAFE i Nambour! Började med att jag inte fattade att jag skulle av bussen så va tvungen att fråga en tjej om det var rätt, det var det! Jag såg bara inte skolan för att den ligger nästan inne i skogen :o
Den är skit mysig,  ligger i en uppförsbacke och vårat hus är ju såklart längst bak, alltså högst upp! Men jag är väldigt positiv till det här nu, lärarna verkar hur bra som helst och dom andra i min kurs verkar trevliga och är i alla åldrar! Från 19 till 50 hehe! Ska bli super kul att se riktnummet och träffa våran andra lärare imorrn, ska försöka ta lite fler bilder då oså <:
Skolan är längst bort bakom träden... Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0