Sjuk och sånt

Hej!
Har varit hos Micke i helgen för att han har varit sjuk, haft feber och sånt!  Så vi har tagit det lugnt hela helgen, förutom att vi åkte till marieberg en sväng på söndagen!  Micke köpte en jeans jacka och jag såg världens finaste väska <<:
Nu har jag blivit sjuk oså så jag ligger hemma i min säng me dubbla tjocktröjor och täcke på, fryser och mår inte bra alls!  Ska snart se vänner oså hähä, tror jag redan sett hela serien två gånger, blir aldrig trött på den och hade glömt hur ful Joey var i början på första säsongen <:
Har varit sjukt sugen på chokladbollar hela helgen oså så jag funderar på att offra mig för att gå ner och göra de, men vet inte riktigt om det är värt de..!
Imorse när vi skulle gå till bussen så var det minus ute oså, då blev man ju lite deprimerad!  Hade ju bara vårjacka med mig >: Vill ha sommar nu!!!

Har säkert lagt upp bilden förut, isf förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0