Slängas hit och dit

HejHej!
Idag så har de varit en helt vanlig torsdag, inget speciellt alls har hänt förutom att svenskan va kul för att vi börjat hålla på me typ literatur och sånt från medeltiden så vi fick lära oss om gudar <:
När jag satt på bussen hem så försökte jag rita lite medans den åkte och bussar skakar ju typ så de va ju då inte så smart och jag hade dessutom inget sudd .. Blev nog inte så fint!
Har tappat bort en bh oså, vet inte hur och vet inte vart den kan va!
Jag satt även och fundera på en grej på bussen hem för att himlen var så otroligt fin, helt röd och så typ sträckte de sig utåt, de speglades t.om i en "bäck" lr vad man kan säga, jätte vackert <:  Iaf! Så tänkte jag att de är jämt när man ser något sånt fint och så som man aldrig har kameran me sig, måste ju nästan börja gå runt me den i väskan hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0