Pappsen <:

HejHej!
Felåt som vanligt att jag inte skrivit något men har inte riktigt varit sugen!
Men iaf.. Igår så va jag på gustavsvik och badade med Micke, Maria och Danne de va väldigt roligt, älskar att bada och hade varit jätte sugen i flera månader <:  Men ja.. jag är ju lite otränad nu för tiden så gör för jävla ont i min vänstra axel, men de vare värt!
I fredags så fyllde pappa 54 så jag drog dit och grattade honom och gav han presenter, tror att han blev glad för dom iaf!  Va första gången på länge som jag va ensam hemma me honom oså, så de va trevligt! Måste börja vara där oftare, vill ju inte att han ska bli ledsen!
Resten av helgen har jag bara myst me Micke och de har varit lika bäst som vanligt <:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0