Och alla var vi trötta!

Hejhej
idag va ju då första skoldagen igen efterlovet för iallafall mig och min klass, sov typ tre timmar inatt och de roliga är att de va nästan ingen som kunde sova! Dom flesta hade väl vänt på dygnet tror jag, de hade jag och Micke iallafalla!
Sen när jag åkte hem så behövde jag vänta på mamma så kunde jag åka me henne hem, så jag gick in till Drägg. Hörde "mange bjuder" för första gången, så vi satt och idiotförklara den lite...
När jag kom hem så dröjde de inte så länge innan mamma ville ha lite hjälp me att få igång sin nya mobil (hennes första touch mobil) så jag instrallerde wordfeud åt henne oså så hon kan spela mot mig <: Hähä hon skrek upp förut att de va min tur <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0