Förlåt

Hej, förlåt att jag inte har skrivit något på flera dagar men jag va hos Micke i helgen och så blev jag sjuk i måndags vinterkräksjukan eller något sånt, de va inte mysigt alls!  Så iaf, jag har inte tänkt så myk på att skriva.. Förlåt.
Idag i skolan så fick vi reda på att vi kanske kan få åka på apu till Prag gött! men de är bara åtta som får åka och jätte många som anmälde sig, så lärarna skulle välja vilka de blir. Håll tummarna för mig!
Efter skolan så va jag tvungen att vänta på bussen så jag dega rund lite på stan me Martin och Max. Köpte toffsar och lite sånt från HM oså för de behövde jag!
Nu när jag kom hem så har jag provat på en idé till en foto uppgift, det ska bli såhär nånting. Vi ska göra ett CD-omslag, en singel. Vi skulle välja en låt som redan fanns och skriva låt och artist tror jag, så jag ska prova me en sån här bild!
Frågan är om de ska vara svart/vitt eller i färg, redigerade bara lite slarvigt nu.


Låten och artisten skulle vara
Cornelis Vreeswijk - Somliga går med trasiga skor.

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterade bloggar!

sv: haha, det är lugnt. Fråga hur mycket du vill :)

Jag är 164 stolta cm. Haha.. ganska kort :D

2012-01-18 @ 20:29:28
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterade bloggar!

sv: Haha, okej! ;)

2012-01-18 @ 21:05:17
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0