2012 och grejer då

Hej!  Felåt att jag inte skrivit på ett tag men ja det har ju varit nyår och sen efter de har jag varit hemma hos min pojkvän och myst.
Nyår va roligare än vad jag hade förväntat mig verkligen, men jag glömde helt bort att ta några kort! och dagen efter så drog jag och Micke hem till honom! Vi va hur trötta som helst kan jag säga!  Idag så drog jag in till örebro och mötte upp Bäcca sen så åkte vi ut till Marieberg för att jag skulle handla, hon glömde sin plånbok hemma hähä!  Men kortfattat så har den här dagen varit bra oså!  jag hittade ett brunt skärp och jag hittade ÄNTLIGEN en hatt som passade, blev jätte glad! Men har fortfarande lite kvar på presentkorten hähä.



Nu sitter vi här hemma hos mig och har Harry Potter maraton, äter chips, guaccamole och dricker cola <:
Nu ska jag kolla vidare, hoppas ni har en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0