Våren som känns så långt borta.

HejHej! idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom att varit i skolan, pantat och städat mitt rum.
Efter mamma slutade jobba så åkte vi till frövi för att panta och handla, hade kommit på att om jag pantade några påsar med flaskor och sånt så skulle jag kunna använda pengarna till en jeansjacka hähä!  Så imorgon ska jag och Micke till myrorna för att kolla efter en jeansjacka och en skjorta till mig sen får vi se om han hittar något <:
Idag när jag kom till skolan så fick jag höra både från Vincent och Micke att mitt hår såg jätte flottigt ut så Micke fick göra en fiskbensfläta på mig så de inte såg jätt äckligt ut!  Flätan blev fin iaf <:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0