Osocial och så

HejHej hehe felåt att jag är osocial och så på bloggen men har inte haft något att skriva om..
Idag och igår så har Micke haft körkortgrejs på morgonen, och hela dagen idag oså så.. Jag har suttit hemma hos honom och spelat sims hähäh!  Jag har gjort en massa vänner och sånt där bara, dom som jag gjort heter: Maria, Danne, Joel Gradin, Joshua, Luis, Ylwa, Michaela och Måns! tror de är dom hähä men ska göra Olle och några fler nästa gång!  Tycker de är skit kul <:
Imorgon när jag kommer hem så ska jag köpa en "sak"  men vad jag ska köpa får bli en överraskning tills imorrn, längtar iaf!!
Nu så ska jag och Micke snart kolla på The league of extrordinary gentlemen, den filmen tycker jag är riktigt bra!  Värd att se <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0