lite händelserik i alla fall

Lite saker har hänt i alla fall idag.
Jag tog hål i örat, Jag och Micke har varit tillsammans i elva månader, det är alla hjärtans dag därför fick jag en chokladask en ask med gelehjärtan och så en "påse" med nötkräm och jag har kommit på att spinningcyklar eller vad dom heter, är väldigt obekväma.
Imorgon så ska jag hem till Micke kanske halv fem eller så. Då ska han stanna kvar i Örebro och ha teorilektion på bilskolan till ungefär åtta och medans han gör de så ska jag sitta hemma hos honom och spela sims hähähä <:
Så ja, jag kommer nog skriva något ointressant då också <:


De översta, alltså där de fula lilla guldörhänget är, det är de nya hålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0