Slutet på lovet

HejHej, Nu äre slut på lovet och imorrn äre tillbaks till praoen, kul.. Eller?
Aja i helgen och idag och så har jag hunnit med att träffa väldigt många iallafall!  I fredags Var jag med Drägg, Dennis och Robin en stund efter att jag sovit där på natten sen senare på dagen så drog jag upp till Joshua och Ylwa och va där till typ elva, på lördan så åkte jag in till Örebro med pappa och dom och handla lite kläder och sånt.  Sen drog jag till Oscar och sov där, och dit kom en massa på kvällen, Emma satt och lärde sig göra dreads och grejer med Oscar.
På söndagen så drog jag hem till Tom för att umgås lite med han och Dennis + för att ge Dennis en film eller vad man ska säga och Toms dotter var där då oså och hon är världens sötaste! på kvällen så drog jag hem sen så åkte jag tillbaka dit idag och då vare massa där, glömde ta något kort men har några från dom andra kvällarna <:   Sen efter jag varit hos Tom så hängde jag och Ylwa med ner till musikhuset och kollade när Drägg, Dennis och Ricard repade en stund.
Jag har tyckt att de varit perfekta dagar iallafall <:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0