En liten fundering bara.

Asså jag har aldrig fattat det där med att ha flera lager med smink på sig iallafall inte i typ skolan. Nu menar jag inte typ bara foundation, mascara och eyeliner för det har väl dom flesta eller nå. Men jag menar dom som har på foundation, puder, mascara, ögonskugga, eyeliner, ögonbrynspenna mm, bara för att dom ska till typ skolan, alla får ju göra som dom vill men det är ju skönare att sova längre än att stå och sminka sig i en halvtimme.
Dessutom kan man ju få sjukdommar i ansiktet om man använder för mycket smink.


Så till lite andra grejer. Mamma tycker att jag har för mycket linnen men jag vill ha fler, jag vill ha tunna linnen som inte blir så varma nu i sommar!  Måste kolla efter de <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0