Tisdags trött

Städade precis mitt rum så ligger utslagen på min säng nu!  De ä inte lika äckligt längre men de känns så stort nu och de stör mei, och jag borde verkligen göra mei av med gamla saker som bara ligger och skräpar lr gå upp me de på vinden men de vågar jag ju inte haha!
idag ä de onsdag då ska jag och Micke ha en mysdag för de ä ett speciellt datum då <:   Vi ska hämta väskan imorrn oså för Maria glömde den idag hehe!
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga om idag.. så kanske kommer på nå sen, får la se! Och de cpar sei så jag kan inte lägga upp någon bild tyvärr :/

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja du det blåser sjukt mycket:O min dag har varit helt okej, suttit och pluggat...och ska fortsätta snart igen...

2011-09-13 @ 22:22:39
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Anonym

idag är det inte onsdag lille lovis, det är onsdag imorn :D

2011-09-13 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0