Helgen!

Så.. idag ä de måndag efter ännu en fin helg!  Men nästa helg ska jag få se enduro för första gången i mitt liv :s
Ja iaf nu!  I fredags så va de lindemarken och då gick jag och Micke en sväng där, sen så mötte vi Bäcca så då gick vi runt lite me henne och så på kvällen bjöd Bäcca på karuseller hähä!  Efter virvelvinden så frös vi och mådde illa så mamma fick komma och hämta oss!
Sen på lördagen så åkte vi in till öppningen av Lindes nya skatehall och joshi och Luis uppträdde där, så här ä lite bilder från de!


Och sen efter de så va vi ner te tivolit, jag och Micke åkte freak out en gång o Ylwa och Lella fler gånger!!










Så de va en väldigt trevlig dag som jag skulle vilja göra om!  Och ja Ylwa va övertaggad ehehehe!
Vi försökte vinna lite grejer, jag vann en teddybjörn me lite hjälp. höll på att bryta ihop.
Micke och joshi försökte vinna lite andra elektroniska grejer <:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0