En torsdags kväll här på mitt rum.

Ligger i min säng och pratar me Micke.
Mina ögon ä hur trötta som helst lr ja, hela jag ä väl rätt trött egentligen.
Vi hade företagande för en dag idag så jag, Maria, Martin och Micke stod uppe på stan och sålde kramar för fem kronor st, vi fick in 133 kr så vi fick kramas rätt myk ändå!Vi trodde innan vi börja att vi skulle få in typ femtio kr.
Snart så ska jag gå ner och duscha och borsta tänderna, sen så ska jag lägga mei här uppe och kolla på spartacus som jag börjat "följa" lite smått. Det första jag tänkte på när jag såg de va typ "sa dom fuck så där myk för i tiden?"  dom säger de verkligen hela tiden! Det ä helt galet. Men serien verkar bra så jag tycker verkligen att man ska börja följa den <:

GonattGonatt!<:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0