Ännu en dag imorgon

Måndag idag återigen.  Bild och Form lektionerna måste nog vara dom slöaste och skönaste lektionerna nånsin även fast den ä tre timmar lång. Den består typ av att vi sitter och pratar, jag Micke och Maria och ritar lite och äter godis hehehe!
Jag sitter nu och tänker på att jag måste verkligen iaf köpa en vinterjacka och eftersom vinterjackor ä så jävla dyra och för att de knappt finns nån snygg alls verkligen, tror jag bara sett en som jag bara skulle kunna tänka mei att ha. Men vill fortfarande inte ha den!  Vill ha sommar ist, lättare me kläder då!

Men de ä höst

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja men visst är det mysigt:)

vad ska du hitta på idag?

2011-09-27 @ 09:16:38
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Nathalie

jag har varit i skolan idag, lunchat med pojkvännen och nu ska jag plugga snart...:)

2011-09-27 @ 19:51:11
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0