Ser att höstlovet närmar sig!

Hej! Jag ä hemma hos Micke, sitter i hans soffa me täcket om mei och fryser som bara den! Mina händer ä oså svinkalla så de borde ju iaf vara lite bevis på att de inte bara ä jag som ä klen för kyla!
Så.. Idag ä de onsdag och imorgon så ska mamma komma in till Örebro så ska vi handla lite bra och fina kläder och kanske en hatt som jag hitta på carlings :D kan ju lägga in bild imorrn om jag köper något!
bara två skoldagar kvar till höstlovet nu oså! De ä väldigt skönt!
Micke har typ inga bilder på datan så blir ett lite tråkit inlägg idag tyvärr, felåt.
Nu tycker jag att han borde komma upp igen så att jag kan duscha och sen bara ligga under täcket och se film <:
Nu ska jag sluta sitta och tjata här, skriver imorrn!
Hare gött <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0