När allting såg mörkt ut så blev det bättre

HejHej!   jag åt nyss tacos me min mamma och min pojkvän de va otroligt gott och de va inte tyst en sekund för morfar satt och kollade på oså och babblade på om allt och ingenting!
Micke ä nere och duschar nu men när han kommer upp ska vi se film, äta godis och kramas, de tycker jag låter som en väldigt perfekt torsdag kväll!<:
Imorrn har vi foto, bästa lektionen på hela veckan, men måste komma på va fan jag ska ta kort på till en av uppgifterna!  Den heter konst-igt och de man ska göra ä att ta kort på något väldigt konstigt men ändå väldigt vackert så ja de blir lite svårt!  får ta en sväng i Vedevåg och hitta något vackert någon dag nästa vecka <:
Micke kom på att han ville ha en ny profilbild till fb förut så vi gick ut och jag fotade honom lite då och lite fina gula blad som jag såg i ett träd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0