Måste tänka efter så de blir helt rätt!

Nu ä jag hemma igen efter en dag som inte vart så lång som den skulle vara egentligen, hade ont i magen och ville bara hem! Så nu ligger jag här me chokladen på ena sidan och colan på andra sidan av mei heheh och så hoppas jag på att Warehouse 13 ska ladda klart, de ä nån serie! ska se om den ä okej lr inte. 2 timmar kvar.. hmm kanske går fortare om jag stänger ner internet!
Hehe ja vi kanske kände oss lite tjocka på bild och form idag oså och de hade vi nog rätt att känna oss!  Jag betala för de mesta oså så lite fattigare ä jag oså!


För att komma till en annan grej så har jag läst ut en bok nu som va väldigt bra och som har en uppföljare men på skolan fanns den inte på biblioteket i örebro va den utlånad och i Linde verkade den inte finnas heller, de suger lite och de va en serie böcker som jag läste innan den som jag väntar på 3an för tror inte ens att den finns att låna än :(
Imorgon äre tisdag och då ska vi börja me en almanacka lr hur fan de stavas, på graf! kulkul!
Aja serie+feta nu!  kanske skriver lr nå sen! 
Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0