Kläder och sånt

Så.. jag va som sagt i örebro me mamma idag och de gick bättre än jag trodde att hitta grejer att köpa! jag hitta T.om en vinterjacka som jag ska köpa imorrn!  helt underbart, då slipper jag frysa hela tiden!

Två linnen, enfärgade! Ett blått och ett svart.

Jag vart helt kär när jag såg den här för den ä stor och jätte mysig.
Den ser nästan mörkare ut i verkligheten!

Ser nästan ut som den ä orange/svart, men den ä brun/svart!
konstigt ljus på mitt rum bara!

Jag kom på att jag kunde ha ännu en kategori som ska heta typ skolprojekt lr något så kan ni få se lite va vi håller på me där, de kanske kan va lite kul iaf hoppas jag!
På svenskan idag så kollade vi på nån tjej på youtube som härmade dialekter o hon snacka irländska oså, den dialekten ä jävligt härlig, tycker jag iaf!
Ligger och äter glass nu och ska slå på warehouse 13, de ä mys!  inte speciellt ovanligt men mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0