En väldigt seg söndag

Ligger me datan på magen som vanligt!  Igår och idag har jag nästan bara legat och kollat på warehouse 13 så nu har jag kanske bara två avsnitt kvar så de suger lite, funderar på att kolla på vänner en gång till hehehehe!
Imorrn kommer Micke hit, då kanske vi ska mötas upp i Frövi och gå till Maria en snabbis för att se hur hon mår efter oprationen, ser inte ut som att hon mår så bra på fb!
Joel, Linda och lilla Léon va här förut oså, så mamma hade fixat as god mat som vi åt sen stannade dom ett tag till o vi kolla på massa gamla foton och sånt, sen åkte dom igen!


Jag funderar på att gå ner och hämta mat!  måste ju mata min mage om den ska hålla sei stor och stark som den ä nu!  Sen blire väl dom sista warehouse 13 avsnitten... undrar om de kommer ut nån ny säsong, de skulle va svin bra!  tycker de borde komma ut en till säsong me torchwood oså... skulle bli as glad då!  och skulle inte kolla igenom hela på en gång hähähhä!
Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0