En dag som alla behöver då och då

Så.. Idag efter skolan så gick jag, Micke och Joel lite överallt på stan för att Joel va tvungen att fixa en massa grejer och för att vi inte visste vart ställen låg, hehe!  Men tillslut så gick vi och köpte en jacka åt mei, en grön och fin så den ä hemma hos mei nu <: Och nu ligger jag här och mumsar i mei saker och pratar me Micke <:
jag funderar även på om de kanske skulle ha varit en filmanalys inne igår.. de ä ju lite drygt när man inte vet sånt och om man säger att man inte visste till läraren så blir hon säkert sur ändå!
Svin irriterande just nu oså ä att jag har frusit och tyckt att de varit jätte varmt varierande hela kvällen, nästan som när jag ä sjuk men de ä jag ju inte!  kanske vart lite närvös lr stressad lr nå bara!
Nu ska jag fortsätta kolla på min serie för att den ä så bra hehe! Hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0