Veckans värsta dag!

Hej
Det har blivit så att om jag sover myk på typ helgen lr ett litet lov så kan jag verkligen inte sova på natten utan somnar för sent och sånt, så blev de inatt! Inte kul, har kännts som att jag ska somna hela dan.
nu ä värsta och längsta dan på veckan avklarad, skönt. Våran bild och form lärare sa även att vi har studiedag nästa måndag så då vart nästa vecka genast mycket bättre!
Ååhå!  de ä verkligen dags att börja köpa julklappar snart, nu är jag ännu mer sugen på julmat och allt sånt mys nu när de börjar närma sig. Ska hitta någon fin julklapp till Micke och lilla Léon oså, hmm!  får se va de blir <:

Har knappt nå bilder på lager! >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0