Tänk lite till så kommer du till sist på något

Så.. ni kanske förstår att jag ligger här och tänker igen, på massa olika saker som alltid på kvällarna typ! absolut inga dåliga saker den här gången!  Jag ligger och tänker på julklappar till alla som jag ska köpa de till!  Fast vi började me en så bra grej på graf nyss så jag kommer bara behöva göra julklppar till mamma, pappa och Åse, mormor och morfar och så min morbor och hans fru!  Men tänker inte säga vad de ä utifall pappa fortfarande kollar in här ibland hähäh!  men så funderar jag dessutom på om jag ska köpa kläder eller leksaker till León, han kanske är lite för liten för leksaker... hmm, jag har mycket funderingar <:  Det blir problem för Micke att hitta julklapp/födelsedags present för jag fyller en vecka före julafton, hehe <:
Jag funderar även på om jag ska försöka skriva nån lite längre historia eller om jag ska försöka bli lite bättre på att rita, för om jag ä ledsen och så, så brukar jag sätta mei och rita även fast jag inte är speciellt bra!
Nu ska jag duscha sen lägga mei här igen! Hare bra!<:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0