Sitter här och tänker nu igen.

Så, nu ligger jag o har fastnat för supernatural bara så att alla vet även fast ingen säkert bryr sei hehe!
Imorse så hade jag ställt klockan på 10 och somnade inte om heller och de tycker jag ä jävligt duktigt av mei.. lr nå! (kanske låg kvar i en halvtimme och såg slutet på en film hehehhehe)  Sen så slängde jag bara på mei lite kläder satte på kopplet på min hund och så fota jag då medans jag ändå va ute, de vart väl några skapliga bilder!
Ligger och funderar lite på de där me att folk lägger ut de dom har på sei på bloggen, de ä ju lite kul att kolla på så funderar på att börja me de jag oså, men inte lägga ut varje dag utan bara då och då, hur låter de?<:
Nu ska jag fortsätta me serier!



Bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0