Såna dagar är sköna om det bara var med en person till

Igår drog vi som sagt till musikhuset, de va roligt! har saknat alla och de va kul att nästan alla va där!  De va längesen man träffade allihop på samma gång och samma ställe.
Som sagt de va trevligt, fick ju umgås me Bäcca oså! Och träffade andra som de oså va längesen <:
Idag har jag verkligen bara legat hemma vid datan hela dan, förutom när jag åkte ifrån pappa till hit (mamma) och sen när vi åkte till Linde och hämtade pizza, jag beställde en me tonfisk, musslor och pommes men jag fick en me kyckling, banan och pommes på. Jävla äcklig va den.
Nu ska jag snart gå ner och duscha och sånt, sen så ska jag försöka somna till supernatural, Gött!







Bilder från igår!
Gonatt, hare bra <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0