Och där satt du med ditt malliga flin.

Ehm..  Jag ligger och ä lite små hungrig men jag orkar inte och så ä jag för mörkrädd för att gå ner, så jag får ligga och hoppas att mamma byter glödlampa ute vid trappan här på övervåningen nån dag snart ist! Hehe, ibland förstår jag inte hur jag kan va så mörkrädd.
Och så har jag kommit på att ibland ä jag så seg på att skriva inläggen så att i slutet så gör jag absolut inte alls de som de står att jag gör i början av inlägget, fast de ä bara ibland!
Snart ska jag lägga mei och kolla how i met your mother, sen så ska jag somna till sorority boys, mys!  Men min pojke saknas här!  så tomt utan han i min säng.
Gonatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0