Man undrar ju vart snön blev av

Hej
Jag är hos Micke nu då, och idag så firade vi hans mormor för att hon fyller 70 på måndag tror jag. Så jag fick träffa nästan alla på Mickes mammas sida i hans släkt!  Det var trevligt, och det var gott med smörgåstårta!
Hmm en grej man kan fundera på nu i sena november är ju vart snön tog vägen för förra året så hade vi ju redan snö nu, kan ju hoppas att de inte kommer så myk alls i år!
Igår på foto så fick vi leka lite inne i studion för första gången och det va väldigt roligt, och ännu trevligare blev det när Emma och Max kom in oså och såklart när Micke kom lite senare, hähä. Tvingade honom att stå framför kameran så jag kunde få ta lite kort på honom oså <:
NJUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0