Göra nytta för en gångs skull

Jaa.. hade mittbena idag som jag typ aldrig haft förut, de va lite läskigt!  Men fick bara bra kommentarer så då blev de ju lite bättre. Har även kommit på idag att jag alltid har jeans, linne, stickad tröja och aldrig något annorlunda så vill jobba på de!
Nu ligger jag uppe på mitt rum sjuk, trött och nyduschad och ska kolla på serie.
Imorrn så ska jag försöka spendera hela dan efter skolan att städa mitt rum, för de börjar verkligen bli för stökigt! Måste mest plocka undan allt!  funderar på att stoppa in allt onödigt i en låda o ställa in på mitt gamla rum hähähä, de blir bra! o kanske ta bort mitt skrivbord här ifrån så får jag mer plats!
Vill ha en bättre data egentligen oså så jag kan spela något av mina spel på den.

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0