Du är ljuset i mitt mörker

HejHej!
Jag sitter och funderar lite såhär medans min bebis är nere och duscha och sånt!  Sen så ska vi lägga oss och kolla på nån skräckfilm som ser väldigt konstig ut.. aja får se hur den är!
Jaja, de jag funderar över är om jag skulle ta och börja simma en eller två gånger i veckan för jag känner att jag är otroligt jätte oaktiv så det skulle ju vara en början!  Och så har Åse (pappas fru) börjat banta oså så jag kanske kan få me henne isf, eller ja jag kan ju hoppas iaf för de är ju inte speciellt kul att simma själv!
Fan... nu känner jag att magen gör fruktansvärt ont igen, bara att lägga sei och vänta ut de!
Hare bra <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0