Lycka!

Sitter hemma hos Micke nu o har de mys, ska kolla på game of thrones <:
När jag handlade med mamma så hittade jag allt jag ville ha + en grej till!  så jag hittade en svart klänning helt fin på indiska, en hatt typ grå/svart på New Yorker, en svart bh på Lindex och ett par svarta solglasögon från ur och penn! laddar nog upp nån bild imorgon på alltihop :)
Sen fick jag lite pengar av mamma till mat oså så då drog jag o Micke till la baguette o åt varsinn baguett, jag åt me tonfiskröra o han me räkor <:
Imorgon kanske jag ska va me Bäcca för de var otroligt länge sen o sen på torsdag så ska vi grilla ist för de skulle tydligen vara jätte fint väder då!  ska försöka tvinga me Emil då oså får se om han vill me lr om han vill sitta inne o spela WoW hela kvällen som vanligt..
Höhö! game of thrones nu <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0