Finns verkligen ingenstans !

Ååh!! jag är så övertaggad på att köpa en svart hatt och en svart rätt så vanlig klänning som går ut lite där nere, inte är för lång, me smala axel remmar o som är rätt smal längre upp över brösten och midjan och inget glitter lr ränder lr såna saker, men det finns ju verkligen inte att köpa någonstans! Men jag får väl fortsätta kolla runt, mamma ska komma in till örebro nästa tisdag oså så kan vi kolla då!
Sen så försöker jag vara duktigt oså o gör en rapport till mediekommunikationen som ska vara innlämnat imorgon, det går bra!
Skulle hämta en kompis betyg från min gamla skola sen skriva en rapport om hur det gick lr nå, o sen medans jag ändå hade Emils betyg så passade jag på att reta honom lite <: höhö
Men nu ska jag fortsätta med rapporten då så att den blir klar o så ska jag prata me Micke på skype lite senare när han kommer in, bra kväll :) Men läntar tills imorgon ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0