Saker o saker

Har varit hos Micke sen i fredags, de va mys o trevligt tycker jag iaf! o i fredags innan vi åkte till han så hittade jag en fin klänning på HM som jag köpte ! den ä mörkblå o vit randig jätte fin enligt mei <:
Det har varit så jävla skönt att vara ledig dom här dagarna nu o sen blir man helt glad av att tänka på att sommarlovet börjar på fredag, ska bli en så trevlig sommar !  lr hoppas jag iaf :) o de kanske ändå kommer vara lite kul att kolla till ungarna på fritids på sommarjobbet <:
Igår så va vi på bio o såg pirates of the caribbean mitt i det värsta åskvädret, o de vart ström avbrott lr nå ,itt i en spännande scen i filmen de va läskigt, de vart helt svart sen började jag tänka på skräckfilmer när en mördare kommer in i biosalongen o börjar döda folk.. läskigt! Men det gick iaf bra tillslut !
Vid 7 ikväll så ska jag och mamma åka och fira min kusin Alma som fyller 8, så ska väl äta tårta o sånt!  sen ska jag förhoppningsvis bada i deras pool, skönt <:
Imorgon ä de VI-kampen sen efter de så ska jag o Micke till linde o kolla på alla som går ut 3an på lindeskolan i carnevalen o sen träffa Ylwa o Joshi o va me dom en stund o kanske bada :) SköntSkönt!

O här sitter jag o ä sugen på vattenmelon :O

Kommentarer
Postat av: Emie Persson

Roligt att träffa dig idag :)

kram

2011-06-08 @ 20:42:22
URL: http://schitzophrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0