Mys kväll

Sitter hemma hos Micke, ska snart duscha sen kolla på V för Vendetta för han har aldrig sett den o de ä en av mina favoritfilmer så den måste han ju bara se ;o
Har varit jätte fint väder idag också o hur varmt som helst så vi har spelat lite basket o sånt för att vara ute i solen sen så vart de för varmt förut så vi åkte o badade, de va faktiskt inte så kallt i vattnet men de tog typ tjugo min för någon av oss att doppa sig alls o han bror sprang i o gjorde de på direkten!  Galning
Ska stanna här tills på tisdag kanske, sen då kanske vi ska dra te skolan o städa ur våra skåp, för sånt skit måste ju göras oså!
Efter grillningen i torsdags så har jag jätte ont i låren o jag vet inte varför för vi satt ju bara på en filt framför elden hela kvällen, skit skumt! kan knappt cykla för de.. så Micke fick skjutsa mei på cykeln när vi drog o åt pizza <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0