JobbJobbJobb

Ååh nu äre snart bara en vecka kvar sen äre inget mer jobb på sommarlovet iaf, inte för att de ä speciellt jobbigt förutom när barnen vill typ leka me en o då kan man ju vara snäll o kanske spela två nudd, king lr nå me dom en stund iaf. Har kommit på att jag har föör dålig kondition dessutom!
Längtar till efter jag har jobbat så jag kan umgås me Micke mer, de ä rätt depprimerande att bara träffa han på helgerna nu.. hoppas på att va massa me han V.27! om inte Martin ä där den veckan oså -.- då får jag väl bara träffa han på helgen då me :(..
Annars har de inte typ hänt nå på sistone, ajuste jag kan inte kolla film lr spela sims på datan längre ;o

Jag skulle vilja färga mitt hår lite mörkare oså, men skulle inte orka me utväxten :O
Typ som på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0