Helg o sånt

Helgen va kul!  på torsdagen så mös jag me Micke bara för att jag hade saknat han så myk o så kollade jag på fyra game of thrones avsnitt oså, bra serie! O så på fredagen så vakna vi rätt tidigt sen drog vi ut o fiska!  jag fick en gädda o Micke höll på o få en men den tappa han .. stackarn
På lördagen så kände vi oss lite friska så vi tog en buss in till Örebro o umgicks me Maria o Danne. Vi kolla på en jätte skumm spansk "skräckfilm" sen så spela vi kinect o gick på en natt promenad till donken (y'
De va as trevligt, men nu saknar jag min älskling :( Får träffa han på fredag..
Kollade på mina kusiners kattungar idag oså, jätte söta! men dålig mobilbild. ska lämna in min kamera på lagning imorrn.

Dom har inte ens öppnat ögonen än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0