Grillkväll

Ikväll ska jag göra nånting som jag inte gjort på jävligt länge!  jag ska grilla me Emil o Bäcca (y'
Det kommer va jätte mys o allt sånt o jag har köpt as myk fett!  Jag har köpt två hotdogspaket, en marshmallowspåse, en stor godispåse o sen min favvo dricka som ä krusbärsdricka :D
Så då ska vi dra ner te sjön nånstans o göra upp en brasa o grilla över o sitta där o hare skönt till nångång ikväll/ inatt , har saknat sånt me sommaren!
Längtar till skolavsluningen oså för då ska jag få ha på mei min klänning o hatt för första gången!  sen ska Micke fixa mitt hår oså så de kommer va fint till hatten, sen efter skolavslutningen så ska jag försöka tvinga me alla nånstans så vi kan äta en glass lr något innan vi drar hem! o efter de så ska vi hem till Micke för att hans bror tar studenten så ska äta smörgåstårta o fira honom lite där också, de kommer bli mys de oså <:
Veckan efter börjar sommarjobbet oså, har fått sommarjobb på Vedevågsfritids o de ligger typ 100 m från mitt hus så går dit på typ 2 min xD chill.

Såhär kommer mitt hår se ut typ :D o sen hatten på de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0