Ut med det nya, in med det gamla!

Hej!
Jag har funderat på en grej!  jag har kommit på vad jag vill börja samla på. Jag vill börja samla på gamla instrument för jag tycker att dom ä så fina och häftiga.. men det skulle ju vara ännu roligare om jag då kunde spela på dom oså så kanske ska försöka ta och lära mei något instrument lr nå! Älskar pappas instrument det är ett dragspel som någon gubbe har gjort hemma och så en jätte fin gitarr.. Får börja gå på auktion mer!
Så imorrn är väl foto höjdpunkts lektionen i skolan, sen när jag och micke kommer hem eller lite senare på kvällen så blir de smörgåstårta, marängswish och presenter hos mamma och så på lördag blir de nästan samma sak hos pappa, finfint !  Hoppas Micke är extra mysig i helgen oså <<:  Jag fyller på lördag om ni undrar varför allt de här händer förresten haha !
Ah juste, jag har ju en 8 mm töj i nu, och jag funderar på att försöka våga sätta i 10an men vet inte om jag vågar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0