två dagars julfirande.

Hej
Idag i skolan så skulle jag och några fler hålla i några "lekar" för att mediaprogrammet skulle leka in jullovet eller något så vi va tvugna att vara i skolan typ en timme före alla andra och förbereda, jag som bara ville sova länge! Men de va lite kul ändå, men har ingen aning vem som vann lekarna.
Hade på mig mina röda byxor bara för att man skulle vara klädd lite juligt oså, Jävligt länge sen jag använde dom!
Efter skolan så åkte jag och Micke till marieberg för att jag skulle köpa sista julklapparna, kan ju inte direkt göra det imorrn för jag firar jul hos pappa imorgon och mamma på julafton så tvingade me Micke dit <: Han pappa kom dit sen oså hehe så skjutsade dom mig hela vägen hem, de va skönt!   Så.. nu längtar jag till julmaten imorrn <:
Hoppas ni har de skönt!

Röda byxor och fina hängslen såklart <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0