Inte ens tre veckor kvar nu

Hej!
Idag så har jag väl gjort de som jag brukar på måndagar!  Har såklart haft bild och form som är höjdpunkten på hela veckan och nästa måndag så ska jag börja måla min mask hähä!  Får väl se hur de blir
Idag var iaf en väldigt chill lektion och inte en så jobbig dag heller! micke hade det ju iaf skönt.
Och fick såklart inte ta kort på Maria!..

nu ligger jag här i min säng och äter lite knäck. Det är väldigt gott, mamma gjorde knäck åt någon av hennes kompisar tror jag! Men hon spara lite åt mig <:

Jag har även fått mina två töjningar av Victoria nu, det är dom till vänster! Den till höger har jag i nu. så ska försöka trycka i en sen när jag duschar, kommer säkert göra jätte ont för det ser ut som att den är mycket större än den jag har nu... AJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0