För förändring ska vara bra tydligen

Hej!
jag har funderat på två grejer som jag vill ha, en jacka som nästan ser ut som min gröna "sommar jacka"  och kanske en jeans jacka.. men har ingen aning om något passar mei.
Idag på grafen så blev jag klar me min almanacka, då vare typ YES ÄNTLIGEN!  Fast nu ska jag ju göra några fler..
Och så när jag ändå var där så passade jag på att skriva up lite svart vita bilder oså för jag har tänkt ett tag på att ta bort lite gamla grejer ifrån min vägg och så sätta upp nya finare saker!  Så nu sitter fina kort där <:  Jag blev nöjd iaf, och man kanske inte ser så bra på bilderna!



Jag ska försöka hitta en klänning imorrn oså me hjälp av Micke, han kanske ä lite med tvingad <:
Hälsa mei Lycka tilll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0