Deras skumma vardags liv.

Hej!
Jag känner att jag inte har så mycket att säga den här veckan och har inte sagt så mycket heller.
Men iaf, de har inte hänt så mycket i veckan alls förutom att jag verkligen är as taggad nu på att göra almanackor! hehe tycker att de är svin kul.
har även börjat kolla på två nya serier, nörd som jag är! dom heter Grimm och haven, dom verkar bra!
Har även köpt julklapp åt Victoria nu och så en åt Micke, men har kollat ut lite fler saker åt han <:
I helgen så ska vi äta julbord två dagar i rad, hos Mickes farmor och farfar imorrn och så någon annanstans på lördag, kommer inte riktigt ihåg vart!
kanske skriver senare ikväll eller i helgen <:
Hare bra!

har bildbrist som få, så ni får nöja er me en bild på "tigern"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0