Allt luktar jordgubbe!

Hej!
I helgen, i lördags så fyllde jag den otroligt jobbiga åldern 17. Känner mig inte äldre alls.
Men iaf så va det en jätte mysig helg annars med smörgåstårta både hos mamma och pappa, och såklart hur mycket mys som helst med Mikael!
min reflexskärm som jag fick hoppa upp och slog till mig på näsan det första den gjorde :(

Iaf så fick jag:
Skissblock + pennos till olika "starka" lr vad man säger
reflexskärm/ar
Sockor, två par
En bok, Silence med Becca Fitzpatrick
Presentkort på Marieberg av Mikaels föräldrar och på Hm av min mamma
Body butter + dusch tvål av Min morbror, hans fru och barn
Body butter, dusch tvål, kropps peeling lr va de heter och tvål allt i jordgubbs lukt av Mikael
En grej att ha datan på så den inte blir överhettad
Ett nrplåts halsband
Skydd till kamera displayen
En jätte lång svart fin halsduk av Mikael
En grå fin tubhalsduk av Min bror och hans flickvän
En chokladask
Och så lite pengar oså!
Jag tror att det var allt jag fick.. Sen får jag några på julafton av dom som inte kunde komma hit <:
Nu ska jag fortsätta att ligga här och sakna Mikael och så kanske jag hör av mig senare ikväll eller imorgon efter jag och Bäcca har handlat lite julklappar <:
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0