Trött

Det märks att skolan har börjat när jag ligger i min säng och är trött vid åtta. Imorgon har vi mutimedia först av allt på morgonen me häftigaste läraren, ska bli kul att se hur de är. Det måste ju vara lite roligt iaf. Sen så börjar vi me foto imorrn oså så de kommer bli kul.
Imorrn så kommer Micke hit och mamma ska göra nån kebab själv.. hon och hennes ideér, hoppas att den här ideén är bra iaf. Nu sa hon att vi tydligen ska plocka ihop studsmattan oså hehe.
Jag har blivit jätte sugen på att fota någon, vem som helst för de är så kul om dom tycker att de blir bra! Men jag har ingen aning om vem som vill bli fotograferad ..;o
Jag var ute och sprang förut som jag sa att jag skulle göra, de skulle inte varit så jobbigt om jag inte hade fått en sån jävla håll efter en stund. Men de kommer bli bättre, hoppas jag iaf!
Nu tänker jag lägga mei ner och somna till en film snart för är helt död.
Gonatt Människor <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0