Måndag.

Idag är de måndag den enligt mei drygaste dagen på veckan man de är ju typ bara för att man har haft helg och bara vill hem och sova en massa! Den här helgen så va jag och Micke hemma på torsdagen, på lördagen så drog vi först in te Linde och umgicks lite me Ylwa och Joshi och där så hann vi äta pizza, umgås och kolla på första Harry Potter filmen sen drog vi ner på stan för jag hade fått ett sms av Erika som de stod att hon va där på. Det gjorde mei väldigt glad!
På söndagen så låg vi typ bara i min säng hela dagen, kollade film och tog de lugnt. Vi impulsbeställde lite grejer på internet oså. Han köpte ett Stativ och ett Objektiv till sin kamera och jag köpte ett Stativ, Macro filter set och en Fjärrutlösare till min, får vänta me objektiv o massa andra häftiga grejer <:
Idag så hade vi första bild och form lektionen, de vart mycket prat o sånt bara såklart men de kommer nog bli kul bara de går igång ordentligt och läraren verkar kul oså.
Imorrn kanske jag ska ut och fota me Emil.. får se imorrn om vi orkar och så.
Nu tänker jag lägga mei och se film och sen sova, Gonatt <:

Här kan ni få en liten bild på en solnedgång som jag tog i fredags.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tyck gärna till om min klädsel idag, hihi^^

http://liborius.devote.se/blogs/12029553/dagens-look-.htm#WriteComment

2011-08-30 @ 18:31:10
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0