Kvälls tänk

Hmm såhär på kvällen så kan man ju börja tänka lite på saker t.ex så kom jag på för någon timme sen att jag ska försöka bli lite mer "aktiv" o för mei så betyder ju de att jag inte ska ligga i sängen och se film hela dagarna utan att jag kanske ska vara ute mer och gå ut o springa lite då och då. Frågade Bäcca förut om hon ville ut och springa me mei på torsdag så då blir de första!  Måste ju nästan börja tänka på att man kan få sjukdommar lr nå av att ligga inne hela tiden :s
Imorgon ska jag göra något annorlunda me mitt hår oså, de ska bli intressant att se.
Jaja, men nu ska jag springa ner och borsta tänderna sen ska jag nog lägga mei och somna till en film som heter Never cry wolf!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja det hade ju inte förvånat mig om dem var bägge delar;)

sov så gott<3

2011-08-23 @ 23:52:09
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0