Glass sugen!

Sitter och kollar på Sherlock Holmes, känns som att jag har gjort de typ hundra gånger på nån vecka nu bara för att jag slår på de så fort jag inte har något annat att kolla på hehe .. Sitter och väntar på att mormor ska komma me glass åt mei, åkte in te Linde idag bara för att säga hejdå te Micke och martin och köpa chokladsås men då vart jag fast i Linde i typ två timmar utan att kunna komma hem och när jag väl kom hem så hade mamma ätit upp glassen ;o
Ska hjälpa mormor me att plocka äpplen när dom ä här oså bara för att vara lite snäll <:
De va väl ändå lite kul me Micke o martin i helgen men de kunde varit bättre heheh, men de va helt okej.
Ååh ska nog gå o hämta lite mer tacos nu oså, GottGott

Upptäckte nyss att vi har surround ljud oså när en gubbe på filmen börja prata en bit bredvid mei haha!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2844552/lovegunnarsson?claim=gna2g9p2d2s">Följ min blogg med Bloglovin</a>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0